W najbliższy czwartek 9 września zadebiutuje na rynku NewConnect spółka z branży paliwowej Momo S.A. Firma, zgodnie z założeniami, pozyskała w trakcie private placement 1,2 mln zł. Uzyskane w ten sposób środki wraz z funduszami pochodzącymi z kredytów oraz leasingiem umożliwią stworzenie sieci automatycznych stacji paliwowych.
Autoryzowanym doradcą MOmo S.A. jest Dom Maklerski Capital Partners S.A.
- Inwestorzy pozytywnie zareagowali na naszą ofertę zaprezentowaną w trakcie private placement, cieszymy się z tego powodu, ale mamy także świadomość, że najbliższe lata będą okresem wypełnionym intensywną pracą. Jesteśmy na to przygotowani, opracowaliśmy strategię rozwoju spółki, którą konsekwentnie realizujemy. Zamierzamy zbudować sieć stacji paliwowych zlokalizowanych w atrakcyjnych miejscach w obrębie osiedli mieszkaniowych. Dzięki temu uda się nam dotrzeć do maksymalnie dużej liczby klientów, zainteresowanych zakupem paliwa na stacjach, które znajdują się w sąsiedztwie ich miejsc zamieszkania. Według badań rynku paliwowego w Polsce najistotniejszym czynnikiem, który decyduje o wyborze stacji jest jej korzystana lokalizacja w pobliżu miejsca zamieszkania potencjalnego klienta – mówi Jacek Malec, prezes zarządu Momo S.A.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Momo pozyskało 1,2 mln zł na rozwój sieci stacji automatycznych