PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

"Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze." Ruszyła kampania społeczna Narodowego Centrum Kultury i Grupy LOTOS

Autor: Artykuł dostarczony przez Grupę LOTOS S.A
07-05-2018 11:55 |  aktualizacja: 07-05-2018 11:54

2 maja 2018 roku wystartowała kampania społeczna zainicjowana przez Grupę LOTOS wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Celem kampanii "Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze." jest zwiększenie świadomości Polaków na temat wartości barw i symboli narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.


Polska flaga, czyli dwa równe prostokąty o proporcji 5:8 i biało-czerwonych barwach, odwzorowuje kolory godła polskiego. Jest symbolem wspólnoty oraz dumy wielu pokoleń z polskości. Pomimo burzliwej historii Polski oraz wielu zmian, jakim uległ wygląd flagi, do dziś barwy bieli i czerwieni pozostały niezmienione. Kampania społeczna Narodowego Centrum Kultury i Grupy LOTOS jest wyrazem poszanowania historii pokoleń Polaków, dla których biało-czerwone barwy były oraz niezmiennie są wizualizacją najważniejszych ideałów.

- Jesteśmy firmą dumną ze swoich polskich korzeni. Jako polska marka czujemy się odpowiedzialni nie tylko za rozwój gospodarczy naszego kraju, ale mamy też świadomość swojego oddziaływania na społeczeństwo. Wierzymy, że szerzenie wiedzy na temat prawidłowego używania barw narodowych to temat ważny dla każdego Polaka, w tym również dla naszych klientów - mówi Piotr Ciach, p.o. członka Zarządu Grupy LOTOS. LOTOS jest aktywnym mecenasem polskiego sportu, wspiera, m.in. dwie najpopularniejsze dyscypliny sportowe w Polsce: piłkę nożną i skoki narciarski. Flaga Narodowa często towarzyszy kibicom podczas wydarzeń sportowych i właśnie dlatego chcemy, aby dzięki naszym działaniom pojawiała się w tych miejscach w sposób godny. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii "Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze" będziemy wspólnie z polskimi kibicami przeżywać wielkie sportowe emocje, stając się jedną drużyną narodową świadomie korzystającą ze swoich najważniejszych barw i symboli. - podsumowuje Piotr Ciach.

W ramach kampanii m.in. wyemitowana zostanie seria spotów telewizyjnych i radiowych pod hasłem "Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze.", których celem jest upowszechnianie wiedzy na temat poprawnego używania barw i symboli narodowych oraz traktowania ich z należytym szacunkiem.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

24 612 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

552 005 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 157 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.