Lotos Optima to najmłodsza na polskim rynku marka ekonomiczna stacji paliw. Wystartowała z przytupem w 2011 roku, w pierwszych trzech latach rosnąc o robiące wrażenie 50 stacji rocznie. Łącznie w ciągu pięciu lat powstało ponad 200 placówek z tym logo. Więcej ich jednak nie będzie, bo Grupa Lotos zadecydowała o rezygnacji z rozwoju dwóch osobnych marek stacji.
- Grupa Lotos nie będzie uruchamiać więcej stacji Lotos Optima, marki ekonomicznej obecnej na rynku od 2011 roku.
- Wynika to ze zmiany sytuacji rynkowej i spłaszczenia się marż paliwowych, które nie pozwalają na oferowanie znaczących zniżek.
- Pod względem funkcjonalnym stacje Lotos Optima upodobnią się docelowo do stacji premium gdańskiego koncernu.
- Żaden z trzech operatorów stacji, którzy wcześniej wprowadzili podział sieci na segmenty premium i ekonomiczny, nie stawia obecnie na ten ostatni.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nie będzie więcej nowych stacji Lotos Optima