Nowo otwarta stacja Shell przy ulicy Stawki w Warszawie, przebudowana została na format sklepu lokalnego. To jeden z czterech nowych formatów sklepów, które Shell wprowadza pilotażowo.
Nowy format został stworzony w oparciu o pogłębione badania rynku, jak również opinie klientów stacji. Na stacji znaleźć można m.in. świeże owoce i warzywa, pieczywo pieczone na miejscu, napoje typu premium, dania gotowe oraz artykuły mrożone. Oprócz tego klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty specjalnie wydzielonej strefy "beer cave". Jak zapewnił Paweł Długoński, dyrektor działu sklepów w Shell Polska, wybór różnorodnych gatunków piw będzie systematycznie powiększany.
Odnowiona stacja w Warszawie wpisuje się w długofalową strategię działu stacji paliw Shell w Polsce.
- Rozbudowujemy sieć, w tym również stacji partnerskich, oraz poszerzamy ofertę dla klientów na istniejących stacjach - mówi Paweł Odrzywołek, dyrektor działu stacji paliw w Shell Polska.
Na każdej odświeżonej stacji wprowadzono specjalny system kolejkowy, który ma za zadanie usprawnić obsługę. Zdecydowano się także na rozwój oferty jedzeniowej przygotowywanej na miejscu pod marką deli2go. Na większości stacji znaleźć można również automaty do kawy Costa i półki z kolekcją win.