XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Orlen planuje wprowadzić do sprzedaży kawę pod marką własną

Orlen planuje wprowadzić do sprzedaży kawę pod marką własną
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

PKN Orlen ogłosił postępowanie zakupowe na wyłonienie dostawcy kawy, ziarnistej i mielonej, pod marką własną Orlen, która byłaby sprzedawana w sieci stacji paliw spółki. Oferty w tym postępowaniu można składać do 7 grudnia – podał w ogłoszeniu płocki koncern.

PKN Orlen zaznaczył w opublikowanej w poniedziałek dokumentacji postępowania, iż planuje podpisanie umowy producenckiej z wybranym dostawcą.

Spółka wyjaśniła w ogłoszeniu, że jego celem jest "wyłonienie dostawcy kawy pod marką własną Orlen, który nabędzie kawę ze wskazanego przez PKN Orlen źródła - plantacja w Brazylii - określi samodzielnie tradera, ustali z nim cenę surowca i dostawy ziarna do palarni, następnie wypali i skonfekcjonuje produkt w dwóch wariantach: kawa ziarnista i mielona w opakowaniach 250 g."

PKN Orlen podał, że umowa producencka, którą planuje podpisać z wybranym w postępowaniu dostawcą, obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego przez koncern dostawcy dla jego sieci, a także umożliwia prowadzenie wspólnych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w kategorii.

PKN Orlen przypomniał jednocześnie, iż prowadzi sprzedaż produktów na ponad 1200 własnych stacjach paliw. W części tych placówek działają sklepy O!Shop, które oferują m.in. towary spożywcze.

W listopadzie 2017 r. PKN Orlen wprowadził do sprzedaży na stacjach paliw pierwszy produkt pod własną marką O! - wodę źródlaną, gazowaną i niegazowaną. Spółka zapowiedziała wtedy, że inne nowe produkty własnej marki płockiego koncernu będą pojawiały się sukcesywnie.

PKN Orlen informował wówczas, iż "koncepcja marki własnej O! powstała w związku z rozwojem nowego formatu sklepu O!Shop oraz w celu zaspokojenia zmieniających się potrzeb klienta". Spółka zwróciła uwagę, że woda źródlana O! jest jej pierwszą od 10 lat konsumencką marką własną wprowadzoną na rynek, po napoju Verva.

Wcześniej PKN Orlen informował o prowadzonych postępowaniach w sprawie wyboru producenta produktów spożywczych, które koncern chciałby wprowadzić do sprzedaży pod własną marką na swoich stacjach paliwowych. Chodzi m.in. o napoje energetyzujące, izotoniczne oraz chipsy.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Orlen planuje wprowadzić do sprzedaży kawę pod marką własną

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!