Nowa nazwa krajowego lidera logistyki ropy naftowej - PERN - została oficjalnie zarejestrowana przez Krajowy Rejestr Sądowy. Spółka właśnie zaprezentowała również swój nowy znak graficzny.
PERN zapewnia jednak, że spółka nie zrezygnowała z tradycji: główny człon nazwy, „PERN”, który zapewnia firmie rozpoznawalność w branży, pozostaje bez zmian.
Do tradycji nawiązuje również nowe logo spółki. Wiodąca litera P to nic innego jak zmodernizowana i zdynamizowana forma rurociągu z poprzedniego znaku. Konstrukcja litery E obrazuje z kolei tak charakterystyczne dla spółki elementy jak budynek siedziby firmy czy specyficzną konstrukcję zbiornika.
Operator rurociągu „Przyjaźń” przekonuje, że logo jest bardziej klarowne w formie, oszczędne, niemal techniczne, przez co nawiązuje do inżynieryjnej działalności spółki, ułatwia rozpoznawalność marki oraz pozwala na uporządkowanie wizualne spółek grupy kapitałowej PERN.
Przesłanie nowego logotypu to „potęga technologii, poszanowanie środowiska, profesjonalizm załogi”.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PERN zaprezentował nowe logo