PKN Orlen chce sprzedawać cukierki krówki pod własną marką

PKN Orlen chce sprzedawać cukierki krówki pod własną marką
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

PKN Orlen chce sprzedawać na swych stacjach paliw cukierki krówki produkowane pod marką własną płockiego koncernu. Spółka ogłosiła w czwartek postępowanie na wybór producenta słodyczy. Oferty można składać do 29 listopada.

  • Krówki to nie nie pierwszy spożywczy produkt, firmowany marką największego koncernu paliwowego w kraju.
  • Z początkiem listopada PKN Orlen wprowadził do sprzedaży na swych stacjach paliw pierwszy produkt pod marką własną - woda źródlana O!
  • Inne nowe produkty własnej marki, w tym soki, napoje i słodycze, mają się pojawiać sukcesywnie.

PKN Orlen wyjaśnił w ogłoszeniu, iż zaprasza do udziału w postępowaniu zakupowym "w ramach projektu "Produkcja cukierków krówka pod marką własną PKN Orlen" do sprzedaży detalicznej na stacjach Orlen".

Jak zapowiedział płocki koncern, spółka planuje podpisanie umowy producenckiej z podmiotem wybranym w postępowaniu. W ogłoszeniu wyjaśniono, iż chodzi o cukierki krówka 150 g, a szacowany roczny wolumen to 60 tys. sztuk.

Z początkiem listopada PKN Orlen wprowadził do sprzedaży na swych stacjach paliw pierwszy produkt pod marką własną. Jest woda źródlana O! gazowana i niegazowana. Według płockiego koncernu, inne nowe produkty własnej marki, w tym soki, napoje i słodycze, będą pojawiały się sukcesywnie.

Członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży Zbigniew Leszczyński podkreślał ostatnio, że celem strategii spółki "jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty".

PKN Orlen informował niedawno, iż "koncepcja marki własnej O! powstała w związku z rozwojem nowego formatu sklepu O!Shop oraz w celu zaspokojenia zmieniających się potrzeb klienta". Spółka zwróciła uwagę, że woda źródlana O! jest jej pierwszą od 10 lat konsumencką marką własną wprowadzoną na rynek po napoju Verva.

Jeszcze we wrześniu PKN Orlen zapowiedział, że w ramach pilotażowego projektu "Spiżarnia Regionów" wprowadzi do sprzedaży na swych stacjach paliw kilkadziesiąt produktów wytwarzanych przez lokalnych producentów, w tym soki i napoje z polskich owoców oraz miody, ciastka i przekąski. Według spółki, produkty wywodzące się z różnych regionów Polski dostępne będą na stacjach paliw w czterech województwach: małopolskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i pomorskim.

Spółka zapowiadała wówczas, że projekt "Spiżarnia Regionów" będzie realizowany we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego, a produkty, które wejdą do oferty, "mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał".

PKN Orlen informował wcześniej o prowadzonych postępowaniach w sprawie wyboru producenta produktów spożywczych, które chciałby wprowadzić do sprzedaży pod własną marką na swoich stacjach paliwowych. Chodzi m.in. o napoje energetyzujące o smaku mojito, a także sugar free oraz witaminowe oraz batony, w tym energetyczne, proteinowe oraz musli.

Spółka publikowała również zapytania ofertowe dotyczące produkcji napojów izotonicznych o smaku wieloowocowym, cytrynowym i pomarańczowym oraz chipsów o smaku ziemniaczanym, solonych i paprykowych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PKN Orlen chce sprzedawać cukierki krówki pod własną marką

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!