Polska regionalnym liderem na rynku olejów smarowych

Polska regionalnym liderem na rynku olejów smarowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Sprzedaż olejów smarowych w Polsce osiągnęła w roku 2014 poziom 236,6 tys. ton, co oznacza wzrost o prawie 3 proc. w porównaniu z rokiem 2013 - wynika z danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN). To oznacza przełamanie niekorzystnego trendu po dwóch latach kurczenia się popytu na oleje.

Trudno jednak mówić o zdecydowanej poprawie skoro rynek - jako całość - znajduje się nadal mniej więcej w połowie pomiędzy szczytem w 2007 roku (ponad 250 tys. ton), a dnem zanotowanym w roku 2009 (poniżej 215 tys. ton). Po 2010 roku nastąpiła wyraźna stabilizacja na poziomie zbliżonym do 230 tys. ton.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!