Rośnie znaczenie terminali morskich w imporcie LPG

Rośnie znaczenie terminali morskich w imporcie LPG
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2016 roku zdecydowana większość gazu płynnego LPG, podobnie jak w latach ubiegłych, została do Polski dostarczona transportem kolejowym. Jednak po ponownym uruchomieniu terminalu morskiego w Gdyni, znacznie wzrósł import drogą morską.

Jak wynika z danych Polskiej Organizacji Gazu Płynnego (POGP), transport kolejowy stanowił 75,6 proc. łącznej wielkości importu LPG do Polski w 2016 roku. Cysternami samochodowymi przewieziono 13,8 proc. całości dostaw tego produktu, a drogą morską ponad 11,6 proc. sprowadzonego gazu płynnego.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rośnie znaczenie terminali morskich w imporcie LPG

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!