Zdaniem Wojciecha Węcławka, szefa biznesu AdBlue w firmie Yara na Europę Środkowo-Wschodnią, rynek AdBlue w Polsce osiągnie w 2009 roku wielkość 38 mln litrów. – Dla porównania warto przypomnieć, że w 2008 roku Łączny wolumen sprzedaży preparatu w Polsce wyniósł 25 mln litrów. Mamy więc do czynienia z wzrostem na poziomie 52 proc. – podkreśla nasz rozmówca.
O tym, że pomimo tych negatywnych zjawisk polski rynek rozwija się szybciej niż w pozostałych krajach UE świadczą również wyniki firmy Yara, jednego z liderów europejskiego rynku AdBlue. - Notujemy w Europie przyrosty w stosunku do 2008 na poziomie 20 proc., podczas gdy w Polsce jest to aż 54 proc. wzrost w stosunku do ubiegłego roku – podkreśla Wojciech Węcławek.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rynek AdBlue w Polsce rośnie pomimo kryzysu