Shell Polska wytoczył nową broń w walce o detaliczny rynek paliw. Koncern postanowił do swojej oferty na stacjach paliw wprowadzić kawy Coffee Heaven. Shell jako jedyna sieć paliwowa w Polsce przez dwa lata na 5 stacjach w Warszawie testował automaty do kawy pod marką Coffee Heaven Express. Od grudnia 2012 r. rozszerzył współpracę z siecią Coffee Heaven na ponad 100 swoich stacji.
Sieć stacji paliw należąca do Shell na świecie liczy około 40 tys. punktów. W Polsce Shell ma 376 stacji paliw w tym 66 stacji partnerskich. Przedstawiciele Shell Polska przyznają jednak, że w ciągu ostatnich 5 lat z jego sieci ubyło 20 partnerskich stacji.
W tym roku sieć stacji paliw Shell Polska wzbogaci się także o kolejne dwa punkty przy autostradzie A2.Obecnie Shell ma w Polsce 6 stacji autostradowych. W Europie koncern posiada 600 takich obiektów.
W grudniu 2012 r. Shell kupił od Neste Oil 106 stacji paliw w Polsce. Obecnie spółki czekają na zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów by móc sfinalizować transakcję. Kiedy to się stanie Shell zajmie drugą pozycję na detalicznym rynku sprzedaży paliw w naszym kraju.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Shell Polska wprowadził Coffee Heaven na swoje stacje