PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Stacje paliw

Shell ma nową ofertę dla właścicieli stacji paliw

Autor: wnp.pl (PA)
08-11-2017 13:01
Shell ma nową ofertę dla właścicieli stacji paliw

Shell przypuszcza nową ofensywę franczyzową.

Fot. mat. prasowe

Shell Polska odświeżył i wzbogacił w tym roku swoją ofertę franczyzową dla właścicieli stacji benzynowych. W ramach nowego podejścia partnerzy firmy mogą liczyć m.in. na brak stałej miesięcznej opłaty franczyzowej i gwarancję marży minimalnej.

  • Shell wprowadza nową ofertę franczyzową dla właścicieli stacji paliw w Polsce.
  • Wśród nowości są brak stałej miesięcznej opłaty i gwarancja minimalnej marży.
  • Koncern może także sfinansować określone inwestycje na stacji partnera, który sam wybiera, czego najbardziej potrzebuje.
Oprócz tego Shell proponuje partnerom bonusy za przedłużenie umowy na kolejny okres oraz inwestycję w innowacyjny format sklepu.

Shell organizuje także programy motywujące i wspierające sprzedaż. Partnerom przysługuje również pakiet inwestycyjny finansowany przez Shell, który może być przeznaczony na pokrycie kosztów związanych z organizacją stacji. Franczyzobiorca ma do wyboru m.in.: odświeżenie stanu technicznego stacji, zamontowanie typowego dla Shell wyposażenia zewnętrznego wystroju stacji opatrzonego logiem firmy, zainstalowanie systemu monitoringu szczelności zbiorników i telemetrii (system Fuel Prime), zakup mebli sklepowych lub zakup ubrań firmowych dla pracowników Shell/Ferrari.

Jak się dowiedzieliśmy, Shell przeprowadził badanie wśród operatorów stacji i na podstawie jego wyników dostosował swoją ofertę do ich potrzeb. - Idea jest taka, żeby każdy potencjalny partner otrzymał zindywidualizowaną ofertę - mówi Anna Papka, rzecznik prasowy Shell Polska.

Shell pozostawia natomiast dużą swobodę w prowadzeniu sklepu, nie pobierając dodatkowych opłat z tytułu obrotu lub marży w sklepie i części gastronomicznej. Bezpłatnie udziela też wsparcia w zakresie rozwoju oferty sklepowej i poprawy konkurencyjności oraz umożliwia dostęp do wiedzy i szkoleń, również w trybie on-line.

Podobnie jak w przypadku większości pozostałych umów franczyzowych na rynku, czas trwania umowy wynosi 5 lat z możliwością przedłużenia za zgodą obu stron.

Obecnie w sieci Shell funkcjonuje około 40 stacji franczyzowych (na ponad 420 stacji ogółem). W szczytowym punkcie rozwoju tego biznesu, ponad dekadę temu, Shell miał w Polsce około 90 stacji partnerskich. Spółka zdecydowała się jednak na zatrzymanie tylko najlepszych z nich. Zapewnia jednak, że nie rezygnuje z tej formy działalności, w dalszym ciągu podpisuje nowe umowy i odnawia wygasające kontrakty. Nowa oferta ma się przyczynić do ponownego wzrostu liczby stacji tego typu.

Shell dysponuje największą na świecie siecią ok. 44 tys. stacji paliw w kilkudziesięciu krajach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


29 184 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

580 890 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.