PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Stacje paliw

Wizerunek Kubicy ma zwiększyć sprzedaż Lotosu

Autor: wnp.pl (PA)
13-06-2018 10:25 |  aktualizacja: 13-06-2018 10:56
Wizerunek Kubicy ma zwiększyć sprzedaż Lotosu

Robert Kubica będzie twarzą marki własnej Lotos Dynamic. Na zdjęciu od lewej Jakub Jarosz, wiceprezes Lotos Oil, Paweł Senator, dyrektor marketingu Grupy Lotos, Robert Kubica, Jarosław Kawula, wiceprezes Grupy Lotos ds. produkcji i handlu, Adam Pawłowicz, wiceprezes Lotos Paliwa

Fot. PTWP (Piotr Apanowicz)

Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku miesięcy Grupa Lotos zaprezentowała odświeżoną markę własną napoju energetycznego Dynamic sygnowanego przez Roberta Kubicę. Firma liczy w tym roku na podwojenie sprzedaży tego produktu na swoich stacjach.

Przypomnijmy, że od marca 2018 roku Grupa Lotos jest ponownie oficjalnym partnerem Roberta Kubicy, kierowcy testowego i rozwojowego w zespole Formuły 1 Williams Racing.
W trakcie podpisywania umowy z polskim kierowcą gdański koncern zapowiedział, że Robert Kubica będzie ambasadorem marki Dynamic, pod którą sprzedawane są paliwa premium Lotosu, a także napój energetyczny. Od lipca do sprzedaży wejdzie również olej silnikowy Lotos Quazar Dynamic.

Czytaj więcej w tekście Lotos: Robert Kubica to dobra inwestycja.

- W testach konsumenckich odświeżona linia napojów energetycznych Dynamic uzyskała świetne wyniki. W sprzedaży są obecnie trzy smaki, poza tradycyjnym także mojito i sugar free, wszystkie sygnowane twarzą i podpisem Roberta Kubicy - mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes spółki Lotos Paliwa.

Według niego najważniejszy jest efekt biznesowy. Zgodnie ze strategią spółki w ciągu pięciu lat Lotos chce podwoić marżę pozapaliwową na swoich stacjach, czego ważnym elementem jest zwiększenie sprzedaży marki własnej.

- W ciągu pięciu miesięcy 2017 roku marka Dynamic stanowiła 10 proc. sprzedaży napojów energetycznych, a od stycznia do maja 2018 roku ten udział wzrósł do 30 proc. W całym roku liczymy na podwojenie udziału naszej marki własnej przy wzroście sprzedaży całej kategorii napojów energetycznych - podkreśla Adam Pawłowicz.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


28 922 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

576 277 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.