XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Strategia marketingowa Lotosu przynosi efekty

Strategia marketingowa Lotosu przynosi efekty
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Według Gazety Prawnej w I półroczu Grupa Lotos sprzedała o 20 proc. więcej paliwa na stacjach paliwowych niż rok temu. Natomiast konkurencyjne sieci sprzedaży detalicznej średnio zwiększyły sprzedaż o 7 proc.

- Uważamy, że imponujący wzrost sprzedaży detalicznej jest przede wszystkim efektem zastosowania agresywniejszej strategii marketingowej w Lotosie, która ma na celu powiększenie udziału rynkowego spółki w 2009 i 2010 roku – twierdzi Peter Tordai, analityk KBC Securities.

Według niego wyższy wolumen sprzedaży nie musi znaleźć odbicia w dużo wyższych zyskach w krótkim terminie. - Niemniej jednak podoba nam się strategia Lotosu, która idzie w dobrym kierunku – dodaje ekspert.

Lotos zamierza zwiększyć udział w rynku paliwa w 2009 roku do ponad 7 proc., a w 2012 osiągnąć 10 proc. udział rynkowy. Aktualnie w sieci Lotos funkcjonuje łącznie 319 stacji.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Strategia marketingowa Lotosu przynosi efekty

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!