Szef sprzedaży PKN Orlen: mamy ambitne cele sprzedażowe

Szef sprzedaży PKN Orlen: mamy ambitne cele sprzedażowe
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Do końca obowiązywania strategii na lata 2017-2021 PKN Orlen chce osiągnąć 40 proc. udziałów w polskim rynku detalicznym - mówi Zbigniew Leszczyński, członek zarządu koncernu ds. sprzedaży.

W tym samym okresie udział Orlenu w rynku hurtowym sprzedaży paliw w Polsce ma wynieść ponad 60 proc.

Zbigniew Leszczyński podkreśla, że przyszłością w segmencie detalicznym jest zdecydowanie tzw. sprzedaż pozapaliwowa.

- Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego wprowadzamy na rynek nowe koncepty sklepowe i gastronomiczne - informuje.

W jego opinii między innymi dzięki temu segment detaliczny PKN Orlen osiąga ostatnio rekordowe wyniki sprzedażowe.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Szef sprzedaży PKN Orlen: mamy ambitne cele sprzedażowe

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!