Szef Total Polska o rozwoju stacji w Polsce

Szef Total Polska o rozwoju stacji w Polsce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Działania partnerskie Total i właścicieli niezależnych stacji paliw zakładają wspólne inwestycje mające na celu zapewnienie satysfakcji kierowców - mówi Benoit Pimont, dyrektor generalny Total Polska.

Czym podyktowana była zmiana na stanowisku dyrektora generalnego Total Polska?

- Total stwarza swoim pracownikom wiele możliwości rozwoju, dbając zarówno o biznes, jak i o ludzi. Nasza polityka personalna zakłada okresowe zmiany kadrowe, czego efektem jest zdobywanie wiedzy i doskonalenie umiejętności. Przynosi to korzyści zarówno dla ludzi, jak i samej firmy, ponieważ takie modyfikacje są częścią ewolucji organizacji oraz źródłem ulepszeń. Tym samym osoby posiadające duże doświadczenie w różnych dziedzinach przyczyniają się do rozwoju biznesu w filiach TOTAL. Proces ten stanowi dla nas gwarancję utrzymania różnorodności, co uważamy za niezwykłą zaletę. Dzięki zróżnicowanym zdolnościom, talentom oraz kompetencjom naszych pracowników uzyskujemy synergię powodującą, że jesteśmy innowacyjni i konkurencyjni na światowych rynkach.

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że Thibaud de Lisle został awansowany na stanowisko dyrektora generalnego Total na Rynki Bliskiego Wschodu oraz Strefy Wolnego Handlu w Dubaju. Życzę mu samych sukcesów. Wiem, że jego wkład w rozwój firmy w Polsce był ogromny, dlatego jestem tym bardziej dumny z możliwości kontynuowania prowadzonych projektów w warunkach rozwijającej się gospodarki oraz coraz mocniejszej pozycji Total Polska, w branży paliwowej i nie tylko. Prowadzenie oddziału Total w Polsce to wielka odpowiedzialność. Zakres naszych działań jest szeroki, a rynek bardzo wymagający, naszą przewagą jest jednak doświadczenie i umiejętności polskiego zespołu. Jestem przekonany, że dzięki niemu odniesiemy sukces.

Czy Total będzie kontynuował rozwój sieci stacji franczyzowych głównie w Zachodniej Polsce?

- Zachodnia Polska, w której rozpoczynaliśmy naszą działalność, jako sieć stacji, z logistycznego punktu widzenia była najdogodniejszym obszarem gwarantującym ciągłość dostaw. Co więcej, za zachodnią granicą Total jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży paliwowej. Na rynku niemieckim jest synonimem wysokiej jakości.

Obecnie rozwijamy się także w innych regionach. Otworzyliśmy nowe stacje w województwach: zachodniopomorskim, wielkopolskimi, łódzkim. Od momentu wejścia na rynek detaliczny zauważamy rosnące zainteresowanie niezależnych partnerów z całej Polski. Każda lokalizacja jest poddawana dokładnej weryfikacji, zarówno pod względem położenia, jak i potencjału. Jeśli przyszły partner biznesowy stawia na jakość produktów oraz usług i chce rozwijać się z nami, a sama stacja paliw ma potencjał, z radością powitamy ją w sieci Total. Doceniamy naszych partnerów biznesowych i to, że wspólnie z nimi, uwzględniając najwyższe standardy, rozwijają sieć stacji Total w Polsce

Jakie korzyści daje franczyzobiorcom przystąpienie do Państwa sieci?

- Inwestujemy w długofalowe relacje z naszymi partnerami, którzy otrzymują od nas indywidualną ofertę. We współpracy zachowujemy jednocześnie zgodność z zasadami "Top Service" w celu zapewnienia klientom najlepszych najwyższej jakości produktów i usług.

Tworząc międzynarodowe struktury firmy globalnej, skupiamy się na potrzebach lokalnych rynków. Total wie, że każda stacja jest inna: ze względu na lokalizację, odwiedzających ją klientów czy nawet porę roku. Dlatego organizujemy indywidualne promocje dostosowane do specyfiki danego miejsca. Wierzymy w marketing szyty na miarę. Kluczem do sukcesu jest poznanie potrzeb klientów, uważne przyglądanie się wymogom rynku i szukanie nowych rozwiązań w celu tworzenia odpowiednich ofert oraz promocji. Ponadto utrzymujemy standardowy zestaw usług w podstawowej ofercie.

Wiemy, że wizerunek marki i firmy jest jednym z najcenniejszych zasobów, a także źródłem przewagi konkurencyjnej. Z tego powodu prowadzimy działania marketingowe mające na celu wzmocnienie i utrwalanie pozytywnego wizerunku całego koncernu. Doskonałym przykładem jest stworzony przez nas TeamTOTAL. Klaudia Podkalicka i Hubert Ptaszek reprezentują nas na wszystkich najważniejszych imprezach rajdowych w Polsce. Do zespołu należą także pasjonaci motoryzacji, Patryk Mikiciuk i Adam Klimek. Całą czwórkę łączy wspólna pasja - samochody. TeamTOTAL to także innowacyjna platforma komunikacji marketingowej, wspierająca sprzedaż oraz wzmacniająca wizerunek naszej firmy.

Ponadto działania partnerskie Total i właścicieli niezależnych stacji paliw zakładają wspólne inwestycje mające na celu zapewnienie satysfakcji kierowców. Najlepszym przykładem jest kącik Wi-Fi umożliwiający naładowanie baterii w laptopie lub telefonie komórkowym, dzięki dostępnym gniazdkom elektrycznym. Kącik wyposażyliśmy w tablet z nowoczesnymi aplikacjami, za pomocą którego można pozostawić opinię o wizycie na stacji paliw. Każda opinia, wysłana za pomocą aplikacji lub przekazana w jakikolwiek inny sposób, jest dla nas istotna, ponieważ zależy nam na jak największym zadowoleniu klientów z produktów i usług dostępnych na stacjach paliw Total. To część idei Top Service, wspólnej dla Total na całym świecie. Z kolei pracownicy stacji uczestniczą w szkoleniach, w czasie których szczególną uwagę zwracamy na poziom obsługi - bycie pomocnym i dyspozycyjnym dla klientów.

Polska sieć stacji Total jest młoda, na tym rynku działamy od niedawna, nie zmienia to jednak faktu, że oferuje klientom najwyższe standardy. Polska jest jednym z niewielu krajów, w których kompleksowo wprowadzono nowe koncepcje - TAIR i Happy Sud; obie zostały stworzone zgodnie z najnowszymi trendami, na wyłączność Total. Nowoczesne rozwiązania, szeroka oferta, światowy poziom projektów architektonicznych zarówno podjazdu, jak i wnętrza sklepu, potwierdzają wysoką jakość polskiej sieci Total, będącą jedną z najlepszych na świecie. Jesteśmy z tego powodu bardzo dumni, ponieważ nawet europejskie kraje z największymi oraz najsilniejszymi sieciami naszej marki, takie jak Francja, Niemcy i wiele innych, mogą nam pozazdrościć.

Wiemy, że sukces w branży zależy od spełnienia potrzeb naszych klientów i partnerów biznesowych poprzez zoptymalizowane, sprawdzone a także efektywne kosztowo rozwiązania. Właśnie dlatego partnerzy Total dołączają do znanej na całym świecie marki, otrzymując konkretną wiedzę, godnych zaufania dostawców oraz paliwa wysokiej jakości - Excellium 98 i Excellium Diesel. Zyskują też inne korzyści: akceptację płatności kartami flotowymi Eurotrafic, UTA i DKV, kącik Pause Café z doskonałą kawą Lavazza, innowacyjne udogodnienia, takie jak kącik Wi-Fi. Co najważniejsze, dołączając do sieci Total, właściciele niezależnych stacji paliw zyskują oddanego partnera, wsłuchującego się w ich potrzeby oraz wspierającego ich biznes.

Czy paliwa sprzedawane na stacjach Total są nadal dostarczane tylko z rafinerii Schwedt?

- Total przykłada szczególną wagę do jakości produktów i usług. To jeden z elementów wyjątkowo istotnych dla naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że paliwa Excellium dostarczane z rafinerii Schwedt do każdej stacji Total w Polsce, spełniają najwyższe standardy. Źródłem tej pewności są opinie klientów potwierdzane raportami sprzedaży. Nasze globalne know-how stanowi gwarancję deklarowanej jakości na ponad 16 000 stacji na całym świecie. To kwestia profesjonalizmu, ale również szacunku dla klienta oraz zrealizowania obietnicy marki. Kiedy wszystkie wymagania są co najmniej spełnione, Total przystępuje do opracowywania nowych produktów w swoich działach badawczo-rozwojowych. Właśnie w ten sposób zadebiutowały na rynku paliwa Excellium NEW GENERATION, jak również nowe formuły olejów silnikowych.

Dziękujemy za rozmowę
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Szef Total Polska o rozwoju stacji w Polsce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!