Stacje benzynowe, by sprostać oczekiwaniom klientów coraz większą wagę przywiązują do oferty pozapaliwowej, w której najważniejsze stają się kawiarenki - uważa Paweł Grochal odpowiedzialny w BP za ten segment. Sieć otworzyła 400. kawiarenkę w Polsce.
"W tej chwili przewagę na rynku stacji benzynowych buduje się obszarem pozapaliwowym: ofertą dobrej kawy, przekąsek, dobrze zaopatrzonym sklepem z promocjami, myjnią. Te wszystkie obszary pozapaliwowe zaczynają odgrywać coraz ważniejszą rolę" - ocenił Grochal.
Przypomniał, że kawiarenki Wild Bean Cafe są obecne na polskim rynku od 2005 r. "Właśnie otworzyliśmy 400. kawiarenkę i tym samym można powiedzieć, że wyprzedziliśmy McDonalda, jeśli chodzi o ilość punktów gastronomicznych" - ocenił.
Jak poinformował przedstawiciel koncernu, kawiarenki funkcjonują w około 75 proc. stacji benzynowych sieci BP w Polsce. Znajdują się we wszystkich nowo uruchamianych obiektach, oraz - w coraz większym stopniu - w stacjach partnerskich. Docelowo ponad 90 proc. polskich stacji BP ma oferować Wild Bean Cafe.
"Na ponad 500 stacji BP w Polsce, 400 posiada ofertę Wild Bean Cafe i to się zmienia w kierunku coraz większej ilości" - wyjaśnił Grochal.
Według podanych danych, klienci stacji BP wypijają co miesiąc w kawiarenkach 1 mln filiżanek kawy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wild Bean Cafe coraz ważniejsze dla stacji paliw BP