Grupa Lotos zanotowała w III kwartale zysk operacyjny z segmentu detalicznego w wysokości 17 mln zł, czyli o 9 mln zł więcej niż przed rokiem.
W sierpniu 2009 roku oddano do użytku własną stację paliw w Słupcy, przy czym w tym samym czasie wyłączono z sieci stację w Bielsku Białej.
Program partnerstwa handlowego „Rodzina LOTOS” powiększył się o 8 stacji: w Brzeżnej, Miliczu, dwie stacje we Włocławku, Lęborku, Glinojecku, Babimoście i Zielonej Górze.
Na dzień 30 września 2009 roku sprzedaż paliw Premium prowadzono na 138 stacjach własnych i 75 stacjach partnerskich.
Wyniki finansowe obszaru detalicznego wyniosły odpowiednio: przychody ze sprzedaży 465 mln zł, zysk operacyjny 17 mln zł, EBITDA 27 mln zł. W analogicznym okresie 2008 roku wynik operacyjny wyniósł 8 mln zł a EBITDA 18 mln zł.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wyższy zysk z segmentu detalicznego Lotosu