Wyższy zysk z segmentu detalicznego Lotosu

Wyższy zysk z segmentu detalicznego Lotosu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Grupa Lotos zanotowała w III kwartale zysk operacyjny z segmentu detalicznego w wysokości 17 mln zł, czyli o 9 mln zł więcej niż przed rokiem.

Na dzień 30 września 2009 roku sieć stacji paliw Lotos składała się z 324 obiektów. Na koniec III kwartału 2009 roku liczba stacji własnych wyniosła 142 (niezmieniona liczba stacji), liczba stacji partnerskich wyniosła 95 (wzrost o 8 stacji), a liczba stacji patronackich – 87 (spadek o 2 stacje). Liczba podpisanych umów franczyzowych wyniosła 108.

W sierpniu 2009 roku oddano do użytku własną stację paliw w Słupcy, przy czym w tym samym czasie wyłączono z sieci stację w Bielsku Białej.
Program partnerstwa handlowego „Rodzina LOTOS” powiększył się o 8 stacji: w Brzeżnej, Miliczu, dwie stacje we Włocławku, Lęborku, Glinojecku, Babimoście i Zielonej Górze.

Na dzień 30 września 2009 roku sprzedaż paliw Premium prowadzono na 138 stacjach własnych i 75 stacjach partnerskich.

Wyniki finansowe obszaru detalicznego wyniosły odpowiednio: przychody ze sprzedaży 465 mln zł, zysk operacyjny 17 mln zł, EBITDA 27 mln zł. W analogicznym okresie 2008 roku wynik operacyjny wyniósł 8 mln zł a EBITDA 18 mln zł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wyższy zysk z segmentu detalicznego Lotosu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!