Zdaniem członka zarządu PKN Orlen Sławomira Jędrzejczyka jest jeszcze zbyt wcześnie aby analizowac szczegóły potencjalnej zmiany bbrandu Bliska na Star. - Pomysł ujednolicenia naszych stacji na wszystkich rynkach jest jeszcze dość świeży. Nie zapadła jeszcze decyzja czy rzeczywiście będzie on realizowany, a jeśli tak to w jakim kierunku pójdą zmiany - powiedział portalowi wnp.pl Sławomir Jędrzejczyk
Jego zdaniem nie da się na tym etapie oszacować kosztów takiej inwestycji.
Zdaniem ekspertów od wizualizacji i rebrandingu stacji koszt zmiany elementów wizualizacyjnych na stacji to średnio koszt około 100 tys. zł. Biorąc pod uwagę, że siec Bliska liczy obecnie ponad 420 placówek oznacza to koszt przekraczający 40 mln zł. Jak na możliwosci finansowe płockiego koncernu jest to kwota niewielka. Należy jednak pamiętać, że Orlen jest wciąż w trakcie realizacji ogromnego procesu reorganizacji sieci swoich stacji w Polsce. W jego efekcie miały pozostac na naszym rynku dwie marki stacyjne - Orlen oraz Bliska.